älvvallen nästa,

nu har jag just packat i mej lite mat, och snart ska jag på träning, :)
dagen har vart som vanligt, skola och sen hem.
jag o maria gick ner i brygga med hjälp av ett bord och jag känner verkligen att jag behöver träna mer på det, för i sommar ska jag kunna gå ner i brygga! (utan bord...)  jag har även bestämt för att kunna bolla 15 ggr (hihih, klarar bara tio :o )
sen vill jag vara nyttig och bli smal innan sommaren, för det är så förbannat snyggt med bruna smala kroppar på stranden! :D
men tack för mej, leverpastej :)

fridajennybirgitta.


kommentarer
Postat av: L I N N ♥

Frida, du ka ´n inte bli smalare än vad du redan är! :o

<3

2010-03-30 @ 22:19:36
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/
Postat av: sandrarunsten

vadå bli smal :O du är ju redan så förbaskat smal frida, ge dig nu ! <3

2010-04-10 @ 11:50:23
Postat av: frida själv,

linn och sandra, jag tycker att ni kan gå till ikea och köpa en varsin spegel och kolla på er själva! ;o

2010-04-19 @ 15:47:30

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback