alltihopa i ett inlägg.

ja, så känns det, har inte skrivit sen i fredags och jag har en massa att berätta. men jag tänker inte sitta här och skriva halva kvällen för jag orkar inte åsså är det ingen som orkar läsa det heller.

på fredagen åkte jag och mamma direkt efter skolan i rikting mot uppsala, för att hälsa på syster. när vi kom dit hålla vi inte på att hitta till anna, två ljusdalsbor i uppsala = ILLA! haha, men till slut hitta vi och då somna vi nästan direkt. elr ja...vi hann proppa i oss lite choklad :)
och på lördagen åkte vi till ikea och nåra affärer där, sen åkte vi till gränby och shoppa loss, haha, näe. köpte bara två saker...
och på söndagen åkte vi och kolla på en lägenhet åt anna, drygt. och sen kolla dom på en till men jag gick på stan. sen på hemvägen svängde vi in hosfamiljen svahn och där va det full fart som vanligt, :)
och nu ska jag ut och måla väggarna i garaget.

fridajennybirgitta.




kommentarer
Postat av: L I N N ♥

Jättesnygg bild! :D

<3

2010-03-29 @ 20:44:11
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback