ännu en gång är det söndag.

veckorna springer iväg på fyrtiotvå ben och sommaren rullar fram som en fet amerikanare i nerförsbacke.
och nu är det bara fyra halv dagar i skolan kvar, sen är det sommarlov! :D
gårdagen spenderades iaf med mikan i hudik, skulle köpa examens skor och jeansshorts men som vanligt finns det inget som duger i hudik. köpte iaf brunutansol til mina vita examensben, en foundation från loreal och hårnålar med blommor på. hade en supermysig dag med underbara mikan! ♥
på kvällen sov jag hos farmor och farfar för robert hade fest.
sen idag har jag bakat, bakat, bakat och tränat. typ inge mer.
och nu ska det spelas kubb i jonsbo, så vi får väl hoppas att jag inte dänger ner mej själv med pinnen...

fridajennybirgitta.


sommarbild :)


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback