arg sur och tvär.

nyss blev jag riktigt arg! satt och skrev ett inlägg ganska länge och så råkar jag dra ut strömsladden till datan med foten så allt stängs av ! ;o jag blev riktigt arg och så startade datan och internet kom som tur var upp likadant som det hade varit, förutom att inlägget va tomt ! jag hatade mej själv för att jag inte hade 'sparat som utkast' och då, precis när jag är som argast ringer mamma och säger att jag ska börja skala potatis, och då blir jag ännu argare men går ändå till köket för att slippa datahelvetet, sen när jag skalat klart är jag på väg till datan igen men då sitter robert där, såklart. (behöver inte berätta hur arg jag blev va?) sen äter vi och nu satt jag mej här och kollade och 'vips' så hitta jag inlägget i utkast, så jag hade sparat det ändå, så nu är jag glad igen. :)

men här kommer iaf inlägget,


'hajhajhaj,
sitter här helt ensam i det stora läskiga huset... :s
närå, så farligt är det inte, ganska skönt faktiskt. fast snart kommer väl dom andra hem och då ska vi äta fläskfilé, klyftpotatis och bea. typ min favvomat, hihih, varje gång mamma frågar vad jag vill ha för mat säger jag fläskfilé elr kyckling, :) höhöh, man får nog mkt fläsk av fläskfilén.
idag har jag btyp ara vare hemma, men det är också rätt skönt. vaknade som sagt åtta -.- och satt med datan till typ halv 12, fast jag åt frukost där emellan också. sen kom farmor och farfar hit en sväng och jag städade smink och hår lådorna som jag har på toaletten, ;)
sen gick jag och lånade oscar (en hund som bor typ granne med oss) och gick ut med han en sväng, dagens motion, och det va faktiskt ganska jobbigt att gå i snön så det vart lite träning idag, får se om jag gör situps och armhävningar ikväll. sen åkte jag en sväng med annellie till mina fyrmänningar och kollade på hundvalparna som de ska sälja imorrn, å gud va söt dom va, små och lurviga. ;) jag hade stor lust att stoppa ner 'renn' i fickan och ta med henne hem. (namnet fick dom från vargbröder^^)
sen när vi skulle åka därifrån starta inte bilen så bengt fick komma och började bärja bilen men då starta den :)
sen har jag bara vart hemma, och imorrn är det skola igen :( men det är ju bara en vecka kvar till sportlovet och då ska jag till stugan och köra skoter, äntligen ! :)

puss hej leverpastej.

fridajennybirgitta.




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback