sov sött eller dröm dött.

nu snart ska jag gå och lägga mej, har nyss fikat macka och mjölk, och jag måste bara säga det att mat är det bästa som finns för...

- man överlever ju inte utan det. :)
- det gör en på bättre humör. :)
- det är gott. :)
- man har alltid något att göra om man äter. :)
- men man blir ju feeeeeeeeet om man äter onödigt mycke. :(

imorrn på hemstudiedagen ska jag nog ta 'fem över halv tio bussen' till ljusdal och sen 'fem i tio bussen' till skolan och sen nån annan buss hem, ;) sen ska jag köpa läkerol på coop, asså dom där med typ granatäpple och 'strawberry pieces' är så himla super goda ! jag kan verkligen inte sluta äta dom, dom är ju tillochmed godare än godis, fast inte choklad då men annat godis, måsteköpamåsteköpamåsteköpa ! :b
men nu ska jag försöka lägga mej, (brukar ta typ en timme innan jag blir klar så...) vi hörs väl imorrn elr nå, ;)

pilutta dej, pilutta mej ! :)

fridajennybirgitta.



bild från fjällen, märks det att det är två bilder ? :)


kommentarer
Postat av: Linn

Är det 2 bilder? :o

det såg jag faktist inte!;)

Jättefin var den!

<3

2010-02-24 @ 17:10:58
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/
Postat av: frida :)

hihih, två bilder är det, en med den där pinnen och en med brädor som går från vänster till höger, man ser några streck och några istappar, tack förresten :)

2010-02-28 @ 09:27:00

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback