hemstudiedag :)

idag har vi haft hemstudiedag, roligt värre! ;)
och jag va hemma först och jobbade inte så värst mkt, men sen kom ina vid halv ett och då gjorde jag klart engelska läxan, sen kom sanna vid två och ina plattade håret typ två ggr på tio minuter, ^^
sen åt vi dajmtårta och glass, och kollade på förortsungar ;b och när klockan va typ fem över halv fem så skriker ina typ: JAG HAR MISSAT BUSSEN! och vi flög verkligen upp ur soffan och tog på oss skorna och började springa ner mot vägen, och ina kom precis i tid och hoppade på och for till emelie :) sen ringde sanna hennes pappa och frågade om han inte skulle komma snart,  (han slutade fyra) och då visade det sej att han hade glömt henne och åkt ända hem till hennan, då kollade jag och sanna klart på filmen och sen kom hennes pappa, :)
och klockan sju har jag det där jävla utvecklingssamtalet ! hata, hata, hata, hata ! ;o

men nu ska jag nog trippa härifrån, hörs väl nån dag, ;)

fridajennybirgitta.

får bli en gammal bild eftersom jag har pappas dator,









































kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa, men jag skrev i ett tidigare inlägg att jag fick det från dej. Och där frågade jag om jag fick ha det. :)



<3

2010-02-11 @ 11:11:48
URL: http://mimikaelas.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback