filmkväll@hannashome,

hallå i stugan,
dagen har vart den bästa på länge, heldag med laget, myyysigt ! vi hade träning först och sen duscha vi och fixa oss lite, sen gick vi till hotell och resturang köket på slotte, där va vi i grupper, jag va med cissi, helen och fasth, vi lagade mat tilsammans och åt, supergott vart det, bra jobbat tjejer ! :) sen hade vi teori och sånt i typ tre och en halv timme, jag vet, det låter drygt, men det va inte så farligt, riktigt kul faktiskt! hade även med mej system kameran och cissi använde den rejält mkt, fina kort knäppte hon :) sen snodde vi några mackr i matsalen också, busigt !
och nu sitter jag här med nylockat hår, och har nyss ätit. ska åka om typ tio minuter till hanna där det blir filmkväll, vet inte riktigt vilka som skulle komma men några i laget iaf, och om ingen fler kommer blir det väl bara jag, hanna och johanna :b
tar med kameran dit också så bilder kommer förmodligen, bilder från dagen kommer också när jag orkar'

nu ska jag göra mej klar för snart åker vi, hörs väl senare om jag orkar gå efter alla chips och chokladen som jag ska köpa, :)

fridajennybirgitta.



dagens + kvällens outfit,
svart linne från gina, skjorta från h&m :)





kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback