dagen va kung.

godmorgon alla söta indianer,
gårdagen va kung, heldag med fotbollen först och sen filmkväll hos hanna. var tänkt att nåra från laget skulle komma, men när jag kom dit va jag och hanna där i typ en halvtimme alldeles ensamma :o och vi gick till ica och köpte dricka, men sen kom iaf johanna, och dom två satt med varsin data och jag satt mellan dom och försökte hänga med :) johanna nörda facebook spel och satt på msn och hanna satt inne på chatroulette, vi fick nåra norskar som festade för sin kompis och va på dag 2 nu...sen kom iaf en till, jocke jönsson :) och han tog johannas mobil några gånger och hon blev verkligen galen ! dampade som bara fan och hoppade på honom och nöp han och sprang efter honom och skrek, men det gick inte så bra för na^^ fast till slut fick hon tag i den men sen tog han den igen, och en gång tog han min också men han va så snäll att han gav tillbaka den nästan på en gång. :b
och hanna och johanna skapade grupper om varandra på facebook, hahah, 'alla vi som tycker att johanna nordh är blond och inte bara på hårfärgen' och 'alla vi som tycker att hanna maria eriksson är kåt!' hahah, ska nog gå med i båda :)
och när jag åkte hem somnade jag nästan i bilen, var så trött efter dagen. åsså vaknar jag 8 idag då och inte kan jag somna om heller ;/

puss hej, leverpastej! :)

fridajennybirgitta.



kommentarer
Postat av: johanna

ingen hjälpte ju mig :(<3<3

2010-02-28 @ 16:00:35
URL: http://bblondiielicious.blogg.se/
Postat av: frida :)

heheh, vilka elakingar vi är ! :) <3<3

2010-02-28 @ 18:16:37
URL: http://fridayjonsson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback