ikväll blir det majkasa :)

sitter hemma nu, idag hade vi storstädning på skolan och sen kom barnen från dagiset och vi tände en liten kasa. brandbilen och ambulansen va också där, haha, jag och ina fick klättra in i brandbilen med småbarnen. :) fick även två nya bästa kompisar, tuva och vilma :D jättegulliga va dom, fick massor med kramar! sen sluta vi vid elva, jag och ina åkte in på ljusdal och köpte glass och chokladboll på märtas, hahah, många skratt vart det :)
ikväll blir det nog att vi går över till grannen för dom ska ha en brasa vid sjön med lite folk ;) och nu ska jag kolla på en dator som jag ska köpa innan danmarksresan.

fridajennybirgitta.



jag på kinarestaurangen i onsdags :)


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback