fryser om fingrarna,

jao, sitter här och kan nästan inte skriva för att jag har lite dålig känsel i köttkorvarna längst ut på handen som kallas fingrar. va nyss ute och cyklade en sväng, :)
idag har jag städat och bakat bullar med albin, goooooda som sjutton! alldeles mjuka med mycke fyllning.... :ß
också testade jag annas två balklänningar, bild kommer där nere, :)
imorrn är det sovmorgon som alltid på måndagar, fast man måste väl ändå vakna vid sju-halv åtta nån gång.
och jag kommer säkert vakna innan väckarklockan ringer, eftersom jag vaknat halv åtta både igår och idag! ;o

fridajennybirgitta.





balklänningen, :)



haha, testade även en frän solhatt, :)



ogräddade,



färdiga, :)


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback